detail-header

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen over DE MOOISTE TIJD. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Lid worden

Inloggen & persoonlijke code

Aanbiedingen verzilveren

Nieuwsbrief

Overige vragen

Organisatoren


Algemeen

Wat is DE MOOISTE TIJD?

DE MOOISTE TIJD is een online platform waar je altijd de laatste aanbiedingen kan vinden van de leukste attractieparken, vakantieparken, beurzen en evenementen. Het is daarnaast ook een initiatief van Libéma, één van de grootste leisure-concerns van Nederland met meer dan 20 locaties verspreid door het hele land.

Hoe werkt DE MOOISTE TIJD?

Meld je gratis aan op www.de-mooiste-tijd.nl. Na het aanmelden ontvang je een persoonlijke code die je kan gebruiken om de aanbiedingen op de website te verzilveren. Je ontvangt één keer per maand een overzicht van de topacties van DE MOOISTE TIJD. Daarnaast kan je je interessegebieden aangeven zodat je direct op de hoogte wordt gebracht van nieuwe acties die aansluiten op jouw interessegebieden.

Wat voor aanbiedingen kan ik hier vinden?

Op www.de-mooiste-tijd.nl vind je de leukste aanbiedingen voor het mooiste dagje uit in diverse attractieparken en vakantieparken, maar ook interessante beurzen of evenementen bieden kortingen aan. Kijk hier voor het actuele aanbod.

Welke bedrijven bieden acties aan?

Op www.de-mooiste-tijd.nl worden diverse acties aangeboden van zowel de locaties van Libéma, als haar partners. Bekijk hier een volledig overzicht van de locaties van Libéma).

Naar Boven


Lid Worden

Zijn er kosten verbonden aan het aanmelden op DE MOOISTE TIJD?

Aanmelden bij DE MOOISTE TIJD is geheel gratis. Na het aanmelden profiteer je direct van de scherpste aanbiedingen.

Hoe meld ik me aan voor DE MOOISTE TIJD?

Ga naar de aanmeldpagina en vul je e-mailadres en je gegevens in. Vervolgens ontvang je je persoonlijke code. Met deze code kan je alle aanbiedingen op DE MOOISTE TIJD verzilveren.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De door jouw verstrekte gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verstrekt als je hiervoor niet expliciet toestemming hebt verleend. We gebruiken jouw e-mailadres om je als eerste op de hoogte te houden van de nieuwste aanbiedingen van DE MOOISTE TIJD. Klik hier voor de uitgebreide privacy statement.

Naar Boven


Inloggen en je persoonlijke code

Ik ben mijn persoonlijke code vergeten wat nu?

Dat is geen probleem. Op de pagina persoonlijke code vergeten kun je je persoonlijke code opvragen. Je vult je e-mailadres in en ontvangt binnen enkele ogenblikken je persoonlijke code via e-mail. 

Naar Boven


Aanbiedingen verzilveren

Hoe verzilver ik een aanbieding?

Nadat je je hebt aangemeld voor DE MOOISTE TIJD ontvang je een persoonlijke code. Bewaar deze code goed! Het is de sleutel naar alle aanbiedingen van DE MOOISTE TIJD. Bij De Mooiste Acties selecteer je vervolgens de actie van jouw keuze. Klik vervolgens op ‘koop tickets’ en vul je code in. Vervolgens kan je jouw aanbieding verzilveren.

Hoe lang heb ik de tijd om de aanbiedingen te verzilveren?

Bij elke aanbieding staat aangegeven tot wanneer deze te verzilveren is. Na deze datum wordt de actie van de site verwijderd en is deze niet meer te verzilveren.

Kan ik de actie nog verzilveren als de actie voorbij is?

Nadat de actielooptijd voorbij is, is het helaas niet meer mogelijk om deze te verzilveren. Zorg dus dat je je aanbiedingen op tijd verzilvert.

Kan ik mijn verzilverde aanbieding annuleren?

Nadat de aanbieding is verzilverd is het niet meer mogelijk om deze te annuleren of te retourneren. De acties zijn niet inwisselbaar tegen contanten/geld.

Hoe kan ik betalen?

Betalen in de ticketshops kan met iDeal, Bankcontact Mister Cash, Mastercard of Visa.

Ik heb problemen met mijn E-ticket, wat moet ik doen?

Als je problemen ondervindt nadat je online een ticket hebt aangeschaft, je hebt hem bijvoorbeeld niet ontvangen of je kan hem niet openen, dan kun je contact opnemen met de helpdesk van onze ticketshops via helpdesk@wheretocard.nl

Kan ik E-tickets kopen als ik geen printer heb?

E-Tickets zijn ook vanaf een mobiele telefoon te scannen. Hierdoor is een printer niet noodzakelijk.

Naar Boven


Maandelijkse Nieuwsbrief

Hoe meld ik mij aan voor de maandelijkse nieuwsbrief met de topacties?

Als je je aanmeldt voor DE MOOISTE TIJD word je via een maandelijkse nieuwsbrief op de hoogte gehouden van de topacties. Zo blijf jij altijd op de hoogte van de topacties.

Hoe meld ik mij af voor de maandelijkse nieuwsbrief?

In elke nieuwsbrief staat bovenaan de e-mail een link naar de afmeldpagina van de nieuwsbrief. Als je geen maandelijkse nieuwsbrief meer wil ontvangen, klik je op de link in de nieuwsbrief.

Naar Boven


Overige vragen

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Voor klachten kun je het contactformulier op deze website invullen.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat moet ik doen?

Mocht jouw vraag hier niet tussenstaan, dan kan je contact met ons opnemen door het contactformulier op deze website in te vullen.

Naar Boven


Organisatoren

Ik ben een organisator van een evenement in één van de locaties van Libéma en wil meedoen, wat doe ik nu?

Voor het promoten van uw actie kunt u het contactformulier invullen. Kies voor: ‘Ik ben organisator bij Libéma’. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Naar Boven


 

Ontvang als eerste De Mooiste Tijd acties!

* Verplicht veld